Hudák János

Igazságosság, részvétel, fenntarthatóság Csepelen is!

Orbán Viktor is a kövön alszik?

2014. február 08. 16:32 - hudakjanos

A daganatos kisfiú szülei a földön alszanak a kórházban, mert nem tudnak számukra elhelyezést biztosítani. Eközben Magyarország több tíz milliárd forintot költ stadionberuházásokra. Tényleg demagógia lenne azt követelni, hogy először a legsúlyosabb problémák megoldására költsön az állam?


A napokban vendégünk volt egy kedves ismerős nagyon-nagyon Kelet-Magyarországról. A feleség egy általános iskolában tanít, ő mesélte, hogy az egyébként igen hátrányos helyzetű gyerekek közül az egyik 8 éves kisfiúról kiderült, hogy agydaganata van. Bekerült kórházba és most a szülők bejárnak hozzá a "városba". Mivel nincs mód arra, hogy szobát biztosítsanak számukra, ha ott akarnak maradni éjszakára, akkor a gyermek ágya mellett a kövön kell aludniuk, mint valami hajléktalannak.

korhaz_foldon_alvas.jpg

(fotó: humanszolgaltato.hu)

A dolog természetesen nem új keletű a magyar egészségügyben, biztos sokan hallottak már hasonló történetekről, engem mégis mélységesen elszomorított, hogy ma Magyarországon ilyen állapotok uralkodnak a kórházakban. Gondoljunk csak bele, egy kisfiú éppen az életéért küzd és a magyar állam, ahelyett, hogy a lehető legjobb körülményeket, biztonságot nyújtana neki, még arra sem képes, hogy egy ágyat adjon a szülőnek.

Azt gondolom egyáltalán nem demagógia, ha ilyen eseteket hallva felháborodásunknak adunk hangot. A jelenlegi kormány számtalan esetben bizonyította, hogy egyáltalán nem érzékeny polgárainak életminősége iránt. Állami cégek hetente kezdenek sok százmilliós óriásplakát kampányba, sok milliárd forintot költünk stadionépítésre és még sorolhatnánk a példákat. Miközben ilyen alapvető igényeket sem tudunk kielégíteni.

Természetesen nem kívánom senkinek, még a Fidesz vezetőinek sem, hogy hasonló helyzetbe kerüljenek. De örülnék, ha elgondolkodnának azon, vajon akkor is helyesnek tartanák-e 10 milliárdok elszórását, ha történetesen nekik kellene az éjszakákat a földön aludva tölteniük beteg gyermekük mellett. Mert könnyű kiállni a kamerák elé és zengeni a dicshimnuszt, hogy Magyarország jobban teljesít, esetleg néhány kellemetlen kérdésre elmúltnyolcévezni egy egészségeset. De megnézném, hogy egy-egy ilyen reménytelen helyzetben lévő szülőnek hogyan magyaráznák el szemtől-szemben, hogy azokra a stadionokra bizony nagyobb szükség van, mint egy ágyra a kórházban.

340 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hudakjanos.blog.hu/api/trackback/id/tr145697299

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Török Zsolt a Hospinvest-botránnyal buktatná a pártját 2014.02.08. 17:42:20

. A 2008-as egri kórházmutyi elleni tüntetésen készült videót osztja az MSZP ex-szóvivője a Facebookon. "Ki Viktort megbántja, nagy kést a hasába!" - hallhatjuk a lelkesen osztott videón. A felvételt, amelyen állítólag egy Hamza Etelka nevű kórházvédő...

Trackback: 100 Paksot szeretne az LMP balhékirálynője? 2014.02.08. 17:38:30

. "Sto Paks" díszeleg Szél Bernadett pólóján, vagyis, kérünk még 100 Paksot. A felirat ezt jelenti kb. az összes szláv nyelven. A második sorban a "Paks Top" üzenet olvasható, amit akár "Paksot a csúcsra" üzenetként is fordíthatunk. Putyint akarja át...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babbaba 2014.02.09. 04:25:53

Négy éve tudtak? Csak most nem? Ugyan!

Pipas 2014.02.09. 06:55:36

@Zrg Maximus: "szanalmas majom vagy - talan epp isten majma; de minden fideszes ilyen majom, ugyhogy nem kell szegyenkezned - tobb millioan vagytok - SAJNOS"

Nocsak, mitől lettem fideszes? És mitől lettem majom?

Attól, hogy me, kedvelsz? Attól, hogy más a véleményem mint neked?

Mária 2014.02.09. 08:01:52

@P.Freddy:

Te fel voltál mentve matekból?

Az éves 9840 Ft-os díj havonta fizetve kb. 6m3 gáz ára. Tudod mennyi gáz ez? Téli kemény fagyban fél óra alatt elégeti a kazán.

-------------------------
A gáz ára azoknál, akik azzal is fűtenek, ezért egy részét magasabb áron kapják, NEM több, mint 120 Ft/m2.
-------------------------

Tudom, mert fizetek gázszámlát.

De bűvészkedj csak tovább a számaiddal.

Vagy hazudozz tovább.

Mária 2014.02.09. 08:11:41

@csak egy néző:

"Ugye maris te egy cseppet sem vagy demagóg? Kiváncsi lennék, ha van gyereked és éjjel kellene berohannod vele a kórházba és a nővér, aki ugye ott dolgozik, azt mondaná neked, hogy ez nem hálószoba és tünj el az ő munkaterületéről, szó nélkül hazamennél?"

Lófaxt neked, meg a maris nevű édesanyádnak.

Ha a te gyerekedet kellene újraéleszteni éjszaka, és az orvos azért nem férne hozzá, az ágya mellé, mert az ágyak között alszik a másik gyerek pereputtya, és előbb azt kell felébresztgetni, és megvárni, amíg arrébbcuccol, és emiatt a gyereked meghalna, vagy károsodna az agya, mit szólnál?

Megértenéd, hogy azért nem tudták megmenteni a gyereked életét, mert nem tudtak hozzáférni az ágyához, mert a földön táborozott a másik gyerek pereputtya?

Biztos láttad már üzemcsarnokokban, hogy fel van festve sárgával, hogy a gépek között hová nem szabad pakolni SEMMIT, hogy ne akadályozza semmi a targoncák közlekedését és vészhelyzet esetén a menekülés és a mentés útvonalát.

Na, a kórházi szoba az ágyakkal pont ugyanilyen. Nyugodtan felfesthetnék ott is a padlóra a jeleket, hogy honnan tartsa távol magát a szirszarjaival a kiccsalád, mert a gyengeelméjűbbek egyébként nem látják be, miért nem cuccolhatják körbe, meg lakhatják be a szobát.

Mária 2014.02.09. 08:16:30

@misimokus:

"IGEN, BALOS ES LIBERALIS vagyok, NEKEM ezek az ertekek! "

Ha ezek neked értékek, akkor hogyan állhatsz azok mellé a politikusok mellé, akik ma az országban a baloldali eszméket leplezetlenül és hazug módon KIZÁRÓLAG a saját megélhetésük és boldogulásuk érdekében lobogtatják?

Mária 2014.02.09. 08:21:03

@Mária:

"fél óra alatt elégeti a kazán."

Helyesen: két óra alatt.

midnight coder 2014.02.09. 08:27:34

@kcsortuleninrogyilszja: Jeleneg két erő van. A FIDESZ és a szocik. A többi pár százalékos kispárt a szocik körül csak arra jó, hogy begyűjtse azoknak a szavazatait is a szocik számára, akik nem szavaznának rájuk, de a FIDESZ-re sem. Ezt a forgatókönyvet láthattuk már az SZDSZ idején is.
Ja, és ott van még a Jobbik. Ami soha nem kerül hatalomra, legalábbis ha szerencsénk van.

midnight coder 2014.02.09. 08:45:06

@Viktor Mutyin: Nagyon hülye az, aki azt hiszi hogy itt varázsütésre meg fog változni minden, azért mert ez vagy az a párt kerül hatalomra. Amiből persze az is következik, hogy Orbánék sem fognak 8 év lerohasztott egészségügyéből csodát csinálni, különösen annak fényében hogy az ország többi része is lerohadt az előző 8 évben. Ez a naivitás még a gengszterváltás idején indokolható volt, akkor mindenki elhitte hogy ha mennek a komcsik akkor 40 év lerohadását pár év alatt behozzuk, de huszonév kleptokrácia után ilyesmit hinni már enyhén szólva is naivitás.

FotelForradalmár 2014.02.09. 09:14:45

@Pipas: "Maradjunk annyiban, hogy el akarták adni a teljes egészségügyet."

Istenem, bár csak megtették volna! Belgiumban volt szerencsém 1 éven át megtapasztalni mit jelent a több biztosítós egészségügy. Jelentem kitűnően működik a rendszer. Az ellátás színvonala, minősége nem összehasonlítható a magyar viszonyokkal. Az orvosok nem agyonhajszoltak, nem rohannak állandóan, körültekintőek, lelkiismeretesek és van idejük foglalkozni a beteggel. Nincs paraszolvencia és mégis megkapod a neked legjobb kezelést. És ha megbeszélt időpontod van és késel, rád telefonál az asszisztens, hogy jössz-e? És ez bizony nem sci-fi. Ott így működik. És talán már mi is közelítenénk ehhez, ha a kis gőgös fociparaszt nem kaszáltatja el a néppel az egészségügy átszervezését. A sok eccerű hülye meg beijedt, mert fogalmuk sincs miről van voltaképpen szó. Állami egészségügy? Gratulálok! Pusztulhattok el benne - általa. A következő adandó alkalommal húzok el Európa boldogabb felére és valószínüleg végleg. Évente 1x majd visszanézek hogy tapsikoltok-e még az ostoba félcigány kertitörpének?

felcsutisuttyo 2014.02.09. 09:29:10

Orbán meg "feküdjön" kő alatt, de örökre !!!!!!

2014.02.09. 09:29:51

@Mária: Miért nem a saját blogodon osztod azt a kurva kevés eszedet, te majom? Vagy már unalamas lett, mert mindenkit kitiltottál onnan, aki megírta, hogy buta és érzéketlen vagy? Ha ránézek a kommentjeidre, rögtön egy név ugrik be: Kapafogú Gabriella nevű undormány. Tényleg te vagy az, szarházi Orbán-csicska?

2014.02.09. 09:31:55

@midnight coder: Egy kis haladást vélek észrevenni az agysejtjeid aktivitásában.
:)

fizetekmegegysort 2014.02.09. 09:33:25

@Mária: igazad van. És ezzel meg is indokoltad a szerző igazát. Épp ezért kéne pénzt áldozni arra, hogy minden gyerekosztályt úgy alakítsanak ki, hogy a szülő úgy lehessen ott, hogy nem akadályozza a munkát. Az ott aludjon vagy nem kérdésen meg ne rugózz tovább, nem érdemes! A gyerek kiskorú. Joga van ahhoz, hogy kórházi kezelés teljes idejére itt legyen vele szülő/gondviselő vagy általa megbízott személy, hisz kiskorúként nem tudja képviselni a saját érdekeit. Ezek a jogok részei az Egyesült Nemzetek 1989-ben elfogadott Gyermekjogi Egyezményének is, amelyet az összes európai állam, tehát Magyarország is elfogadott. Szóval ez vitán felüli. És aki nyolc évig pofázik, hogy mindent jobban csinálna, az utána ne bújjon a másik háta mögé, hanem csinálja jobban. Pl ne stadionokra bassza el a pénzt azért mert a) ez a hobbija b) így mesterségesen felpörgetheti az építőipart c) remek alkalom eu pénzek lopására.

2014.02.09. 09:41:02

@misimokus: "De addigra, gondolom nem csak Orban apja, de ORBAN RAHEL es a tobbi kolyke (osszesen 5-en vannak) is jol fog lakni......."

Ne idegeskedj. Talán egyszer, talán 20 év múlva, remélem hogy még életünkben, magára talál a nép, és elsöpri ezt a mocskot, Viktorostul, maffiástól együtt. Remélem, hogy elegendő lámpavas lesz az országban, hogy minden gazembernek és hazaárulónak jusson, minden kollaboránsnak, aki a maffia hatalmát támogatta ezekben az években. Akkor ne félj, az itt trollkodó Orbán-csicskák is sorra kerülnek, mert az internet nem felejt, meg lehet majd találni őket (legföljebb egymást adják fel). Na akkor szeretnék ott lenni, amikor felhúzzák őket.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 09:44:36

@midnight coder: így igaz! Senki nem is várt varázsütést. Csak annyit tett szóvá a szerző is, hogy ne a stadion legyen a prioritás. Meg az önreklámozó levelek. Meg még millió faszság a Zalkotmányasztala meg ilyesmik. Helyette pl lehetne apró lépésekben elkezdeni rendbetenni a valóban fontos dolgokat. És fontoson nem azt értjük hogy a násznép aszfaltúton menjen a tanyára a kiskirálylány esküvőjére, meg hogy minden havernak jusson betevő trafik. Még akkor se ha a szocik is loptak...;)

Mária 2014.02.09. 09:47:23

@Viktor Mutyin:

"Miért nem a saját blogodon osztod azt a kurva kevés eszedet, te majom?"

És te miért nema saját blogodon osztod azt a kurva kevés eszedet, te majom?

*

"Vagy már unalamas lett, mert mindenkit kitiltottál onnan,"

Nyolc embert tiltottam ki a többtízezer blog.hu felhasználó közül, akik SOHA nem jöhetnek vissza, úgyhogy vedd inkább megtiszteltetésnek, hogy benne lehetsz ebben a szűk VIP körben.

Mária 2014.02.09. 09:54:56

@fizetekmegegysort:

"Épp ezért kéne pénzt áldozni arra, hogy minden gyerekosztályt úgy alakítsanak ki, hogy a szülő úgy lehessen ott, hogy nem akadályozza a munkát."

Nálunk jobb anyagi helyzetben lévő országokban sem költenek arra, hogy vendégszobákat alakítsanak ki a gyerekosztályokon.

Ott akinek van pénze, kifizeti a VIP szobát, akinek meg kevesebb a pénze, a kórházon kívül intéz szállást magának.

*

"A gyerek kiskorú. Joga van ahhoz, hogy kórházi kezelés teljes idejére itt legyen vele szülő/gondviselő vagy általa megbízott személy, hisz kiskorúként nem tudja képviselni a saját érdekeit."

Ez nem így van. Melyik törvényben olvastad?

Ha benne lenne a törvényben, akkor a gyerekosztályokon kötelező lenne elhelyezni a szülőt, máskülönben törvényt sértene a kórház.

*

És nem utolsósorban, az se biztos, hogy a szülő jelenléte egyértelműen segíti a gyerek gyógyulását. Egy agyonaggódó, majomszeretettel a gyerekén csüggő, hisztérikus, fegyelmezetlen szülő kifejezetten hátráltathatja a gyógyítómunkát.

♔batyu♔ 2014.02.09. 09:59:04

Mielőtt elájulnátok attól a sok kórházi ágytól balliberálisok, ami 2010 előtt volt, ma azt kell értékelnetek, hogy már mindenkinek jut kórházi ágy.

Nem tudom ki volt 2010 előtt daganatos rendelésen (szerencsére én csak látogatóban), de amit én láttam a Zuglói Uzsokiban, 2010 előtt az infernó.

Vagy 100 ember egy szűk faházban órák óta vár. 90%-a úgy, hogy leülni sem tud. Bűz, gondolhatjátok, a háromnegyede már operáció után, kötéssel rajtuk.

Ma nem tudom mi van, de ha ugyanez, akkor megérdemli Orbán is, hogy ostorozzátok.

Álságos ez a dolog, most, hogy gonosz Orbán Viktor, mert a a szülőknek nem jut ágy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.09. 10:00:31

@Bolsi Buster:

Tudod-e mennyi az Eü költségvetése? Tudod-e mennyi ezen költségvetésnek a hiánya?
Tudod-e hány stadion építési költsége fedezné a TB-kassza hiányát?

Ugyanis az Eü költségvetéssel egy baj van: Eleve deficites.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:09:28

Nem akarnék diszkriminatívnak tűnni, de a kedves szülők eleve úgy néznek ki, mint akik szokva vannak ehhez.

Kegyetlennek sem akarnék tűnni itt a nagy demagóg hangulatcsinálás közepette, de egy 8 éves agydaganatos gyereknek nem olcsó a kezelése, viszont ha túl is éli, sosem lesz belőle egészséges ember, kvázi befizető.

Namost el lehet gondolkodni, hogy abból, amit a 8 éves gyerek küzdelmére költünk (amit ha megnyerünk, lesz további 40-45 évig egy tolószékbe ágyazott, kellemesen nyáladzó és maga alá piszkoló segélyesünk, akiből a büdös életben adóbefizető nem lesz, + még a szüleit is tarhatjuk), szóval ebből a pénzből, ha a TE gyerekedre költenénk - akinek amúgy semmi baja nincs -, mennyivel lenne előbbre jutni.

A poszternek meg grazsulálok, érezni már tud, meg a többi hülyét vadítani is. A gondolkodást viszont még gyakorolni kell.

kakukk11 2014.02.09. 10:13:18

@Mária: életszerű :) A súlyos esetek az intenzíven vannak, ott nem alszik bent senki.
Pont ennyire jót is tehet ennyi erővel a másik szülő, mert halhatja/láthatja hogy probléma van, és tudja riasztani a nővéreket, esetleg elsősegélyben tudja részesíteni a beteget. Szal ez megint csak kifogásgyártás. De csak reméld, hogy te nem kerülsz ebbe a helyzetbe, mert akkor meg kéne változtatnod qrva gyorsan a véleményedet.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:16:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Talán racionalizálni kellene a költségeket.
Például azt gyógyítani, akit meg lehet. Meg azt, akit nem lehet, de a hozzátartozói képesek finanszírozni saját zsebből. Nem az enyémből. Meg a tiédből.

Akkor talán több hónapos várólisták sem lennének, olyan dolgokért, amiket seperc alatt helyre lehetne hozni.

Igaz, akkor a kórházaknak is lejjebb szállna a büdzséje, mert a súlyosabb eseteket jobban dotálják... akkor is, ha a kórház szándékosan hagyta őket súlyosbodni.
No meg az előre elvárt, sokszázezres adómentes kenőpénzek kora is lejárna, hát kinek hiányzik ez. :)

Gyógyítás? Ugyan már. :)

csak egy néző 2014.02.09. 10:17:34

@Mária:
Húú vazzeg maris, te olyan sötét vagy, hogy a Negro is világítana a szádban. Remélem nincs és nem is lehet soha gyereked, mert őt sajnálnám nagyon. Maradj te csak meg a sárga csíkjaid között és ugrálj el a targoncák elől a seprűddel.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 10:19:58

@Mária: ugye te még nem voltál gyerekkel kórházban? Megsúgom: nem kell hotelszoba. Ugy szokás ezt megoldani, hogy a gyerekágy fejéhez odatesznek folytatásként egy fotelágyat. Nappal anya/apa ott üldögél. Éjje ott alszik. Ennyi. A gyerekágy ugyanúgy hozzáférhető. Egyébként angyalom, milyen életmentéstől lotyogsz itt? Szerinted ha nincs ott a szülő 0-24ben, akkor minden szobába beültetnek egy nővért? Vagy ha rosszul van egy kisgyerek, megnyomja a nővérhívót, TE nagyonokos? Túlféltő szülő, mi? Te az agydaganatos (tehát halálos betegséggel harcoló) gyerekedet hány órára tartanád jónak magára hagyni? Mondjuk per nap? Odaírtam ENSZ Gyermekjogi egyezmény. Elfogadtuk, be kéne tartani.
Ami meg a jóléti államot illeti, nemhogy nulla-huszonnégyben otg lehettek a tesómék a gyerek szívműtétjekor (a műtőben nyilván nem de az ágy mellett végig), hanem még a szomszédos hotelban 10%os önrésszel szobát is fizettek nekik, hogy az épp pihenő szülő is a közelben legyen. Finnország, 2005.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:20:26

@Mária: És hol vannak az én jogaim? Például hogy azért adózok, és veszem tudomásul szó nélkül a hatvanmillióféle gyerek után járó támogatást, hogy a kedves szülők társadalom számára értékes egyedeket neveljenek fel, akik majd visszatermelik, amit rájuk költünk?
Nem százmilliókba kerülő nyomorékokat. Arra nem adok.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:21:37

Az a baj veletek, hogy kiszabott hülyén értelmezitek a jóléti társadalmat. Többek között így.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:22:38

Ejnye, poszter, moderálunk, moderálunk? Hát mit írtam, ami ennyire fájt, édes csillagom?

fizetekmegegysort 2014.02.09. 10:22:45

@Valóraváltógép: ja, meg vissza kéne hozni a Taigetoszt... Veled se kéne bajlódnunk, ha ez volna.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:24:03

@fizetekmegegysort: Igen, vissza kellene. Nyomorékokat nem nevelünk drága pénzen, meg hogy anyukáéknak a babusgatásából legyen munkaviszonyuk, nulla termeléssel.
Ezt persze lehet csinálni, csak fizesd ki magadnak. :)

fizetekmegegysort 2014.02.09. 10:26:22

@Valóraváltógép: oké, akkor első lépésnek javaslom, szüntessük meg a nem termelő képviselőket.
Egyébként ugye azzal azért tisztában vagy, hogy ha holnap a te lábad vágja le egy balesetben a villamos, te is csak egy nyomorék leszel?

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:26:38

Számoljuk már össze, mennyibe kerül egy ilyen gyerek. Valaki? Segélyek, orvosi költségek, egyéb kedvezmények? Amit a gyerek kap, amit a szülők kapnak... érdekelne, mennyi. Most nincs időm utána nézni.

Számoljunk mondjuk azzal, hogy a megmentett kisgyerek eléldegél 50 éves koráig, a szülei meg élnek mondjuk addig, amíg 40 lesz.

Valóraváltógép 2014.02.09. 10:28:28

@fizetekmegegysort: Ugye te tisztában vagy azzal, hogy ha másnak ilyet kívánsz, az drasztikusan megnöveli annak a lehetőségét, hogy a te lábadat vágja majd le a villamos? :)

A képviselők fontos és hasznos munkát végeznek, őket hagyjuk szépen békén.
Javaslom, érj el annyit, amennyit ők. Vagy legalább a tizedrészét, mielőtt ilyesmik forognak a pici okos fejedben. Hmmm? :)

Pipas 2014.02.09. 10:30:33

@FotelForradalmár: "Istenem, bár csak megtették volna! Belgiumban volt szerencsém 1 éven át "

Ó, igen, mert Belgiumban amúgy minden pont ugyanolyan mint nálunk, az egyetlen különbség csak az, hogy nálunk nem sikerült privatizálni az egészségügyet. Aha!

Mert ha sikerült volna Gyurcsánynak privatizálnia az egészségügyet, akkor az éppen olyan hatalmas sikersztori lett volna mint minden más, amit csináltak. A legendás, sikert sikerre halmozó Gyurcsány kormány, akik erről híresültek el... oh, várjunk csak, az az "elkúrtuk" volt.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 10:38:24

@Valóraváltógép: ugye értesz magyarul és láttad, hogy nem kívántam semmit, csak feltettem egy kérdést?
De nem termelnek. Legyek korrupt,érzéketlen, szűklátókörű nyomógombkezelő? Ó köszönöm, ennél már most sokkal többet elértem!
Egyébként, ha egy "nyomorék" mondjuk kiváló zeneszerző, vagy művész, esetleg tudós, akkor maradhat?! Csak hogy lássuk, milyen remek elgondolásokat forgatsz a pici okos fejedben...

Mária 2014.02.09. 10:39:52

@kakukk11:

"Pont ennyire jót is tehet ennyi erővel a másik szülő, mert halhatja/láthatja hogy probléma van, és tudja riasztani a nővéreket, esetleg elsősegélyben tudja részesíteni a beteget."

Elsősegélyben?

Szerintem az egyik szülő egy kórházban hozzá se nyúlhat egy másik szülő gyerekéhez, hacsak nem azt akarja, hogy a gatyát is lepereljék róla.

2014.02.09. 10:51:24

@Mária: "Nyolc embert tiltottam ki a többtízezer blog.hu felhasználó közül, akik SOHA nem jöhetnek vissza, úgyhogy vedd inkább megtiszteltetésnek, hogy benne lehetsz ebben a szűk VIP körben."

Ostoba vagy. A tököm akar visszatérni a tetves blogodra. Ahhoz embernek kellene lenned, így tényleg megtisztetltetés, hogy kitiltottál. Köszönöm.
Viszont más helyeken kénytelen leszel benyelni, amit mondok, Orbán-csicska, hiába terelsz. Jellemző rátok a terelés, a maszatolás és a hazudozás. Hozzátok képest Fletó ministráns fiú. Végül is, nem csodálkozom rajtatok, mert anno Csauseszku elvtársnak is megvolt ugyanaz a seggnyaló, kiszolgáló szolgákból álló csürhéje, mint bármelyik hozzá hasonló elmebetegnek. Nyugodtan elmehetnél te is Kim Dzsongun elvtárshoz propagandistának, mert nagyon jól megfelelsz. Kérdés, hogy Kubatov elvtárs elenged-e...

Mária 2014.02.09. 10:51:40

@Valóraváltógép:

"Számoljuk már össze, mennyibe kerül egy ilyen gyerek. Valaki? Segélyek, orvosi költségek, egyéb kedvezmények? "

Nem igazán ez a kiadás számít. A kisgyerekek sokkal könnyebben és jobb arányban gyógyulnak ki a legtöbb fajta rákból, mint a felnőttek.

Engem inkább az érdekelne, hogy a posztoló komolyan gondolja-e hogy a gyerekosztályoknak dupla ágyszámmal kellene működniük, hogy minden bent fekvő gyerek mellé egy szülőnek is tudjanak ágyat felajánlani.

Lehetőleg ingyen, hogy a "nagyon-nagyon Kelet-Magyarországon" élő családok se kerüljenek hátrányba, ha nem tudnak fizetni érte.

A fűtésért, áramért, takarításért, vízért, mosatásért meg majd fizetne helyettük az állam, vagyis más adófizető polgárok, hiszen ők maguk valószínűleg ha 10 életük lenne, akkor se fizetnének be annyi TB-t összesen, amennyibe egy súlyos beteg gyerek ellátása van az országnak, nem hogy még a fűtésért, áramért, takarításért, vízért, mosatásért is eléjük rakják a számlát.

Ezért utáltam meg a baloldali politikusokat: eszetlenül hergelik a - valljuk be - butácska rétegeket azzal, hogy nekik mi JÁRNA, ahelyett, hogy azzal törődnének, hogy amikor éppen kormányon vannak, akkor azon legyenek, hogy mindenki képes legyen annyit keresni a munkájával, hogy ki tudja fizetni, amire szüksége van.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 10:53:36

@Mária: haha... Tudtam, hogy olyasmiről dumálsz, amiről fingod nincs. Semmiféle gatyarángatás nincs. A játszón is megkínáljuk egymást, kórházban pláne. Mindenki segít a másiknak.

2014.02.09. 10:56:29

@Mária: "Ezért utáltam meg a baloldali politikusokat: eszetlenül hergelik a - valljuk be - butácska rétegeket azzal, hogy nekik mi JÁRNA, ahelyett, hogy azzal törődnének, hogy amikor éppen kormányon vannak, akkor azon legyenek, hogy mindenki képes legyen annyit keresni a munkájával, hogy ki tudja fizetni, amire szüksége van."

A jobboldaliakat nem utáltad meg? Azok az ellenkezőjét csinálják? Igen? Valahogy nem látom...
Kettős mérce, ribanc? Mégis csak jól alkottam képet rólad: jellmetelen senki vagy, egy sima csicska a maffia szolgálatában.

Mária 2014.02.09. 10:58:48

@fizetekmegegysort:

Szerintem fizess magadnak még egy sört, esetleg egy felest is, és tompulj vissza.

A kommentben nem sütizésről volt szó, hanem elsősegélyről volt szó. Szájon át lélegeztetés, mellkaskompresszió, miegymás. Amit egy képzetlen szülő végezne. A más gyerekén. Egy kórházban.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 11:02:16

@Mária: akkor kiábrándítalak: orvos hiányában ha ilyen tudás birtokában vagy, állampolgári kötelességed elsősegélyt nyújtani, a villamoson vagy az utcán éppúgy, mint a kórházi szobában míg odaér a szakszemélyzet. Vagy a villamoson hagyod meghalni a gyereket, mert " féltem, hogy az ötven kilós mamája megtép"?! Hahaha!

Mária 2014.02.09. 11:03:30

@Viktor Mutyin:

"A jobboldaliakat nem utáltad meg?"

1. A polgári értékekkel semmi bajom.

2. A Fideszre sose szavaztam.

Egyéb kérdés?

Valóraváltógép 2014.02.09. 11:04:52

@Mária: Mária, kedvesem, te az utóbbi időben néha egészen meglepő, konstruktív hozzáállást mutatsz. Ha így folytatod, meg foglak kedvelni.

Valóban, hagyjuk a demagógiát a poszternek, és az én ideális világomat is, mert az egyelőre még odébb van. Gondolkodjunk azon, hogyan kezeljük a problémát most. Például a szülők mehetnének szállodába. Erre lehetne valami önkormányzati keret.
És felállíthatnánk egy bizottságot is, aki azt ellenőrzi, hogy ezt az önkormányzat ne ingyennyaraltatásra használja fel.
Meg egy másik bizottságot, aki emezt a bizottságot ellenőrzi.
Meg egy önképzőkört, ahol a "miért nem érdemes meglopni az államot, és nemde ezért előbbutóbb pofán leszek baszva én is?" problémakörét boncolgatják a drágajóemberek. Ugyanis már megint ott tartunk, hogy mégiscsak velük van a baj. :)

@fizetekmegegysort: Ebben az esetben a saját kommunikációddal sem vagy tisztában. Viszont akkor különösen nem kellene javasolgatnod semmit.
Nézz utána, mi az az agydaganat, jó? :)

fizetekmegegysort 2014.02.09. 11:05:35

@Mária: egyébként szerinted annyira hülyék a szülők, hogy a kórházban baj esetén a nővérhívó helyett a más gyerekének mellkasát nyomkodják, ha nem értenek hozzá?! Ha meg értenek lásd előző...

Valóraváltógép 2014.02.09. 11:09:15

@fizetekmegegysort: "egyébként szerinted annyira hülyék a szülők, hogy a kórházban baj esetén a nővérhívó helyett a más gyerekének mellkasát nyomkodják, ha nem értenek hozzá?!"

Igen. Ennyire. Minden nyomorult szar kisember hős akar lenni, meg bekerülni a Blikkbe.
Különben aki ért hozzá, az se nyúljon semmihez, nem otthon van.
Ez a másik nyűgöm veletek, hogy miért nem tanítottak meg rá kiskorotokban, hogy házon kívül ültök a kis seggeteken, és nem nyúltok semmihez.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 11:10:44

@Valóraváltógép: akkor légyszi, mutasd meg nekem, ebben a mondatban hol a kívánság: "Egyébként ugye azzal azért tisztában vagy, hogy ha holnap a te lábad vágja le egy balesetben a villamos, te is csak egy nyomorék leszel?"

A nyomorék szót te használtad. Nem csak egy agydaganatot túlélő lehet nyomorék. Tehát továbbra is várom a válaszod: hol a határ a "hasznos" és a "nemhasznos" nyomorék között jobberéknál?

eßemfaßom meg áll 2014.02.09. 11:13:25

Én ott voltam amikor 2010-ben orbán személyes parancsára a kórházakban elkezdték bontani a demokraták által odaépített szülőottaltató szobákat. Az a vérfagyasztó kacaj amit a szobamegsemmisítők kiadtak magukból, ma is rémálomokat gerjeszt bennem. Azóta tudom, hogy orbán maga a Sátán

fizetekmegegysort 2014.02.09. 11:14:09

@Valóraváltógép: értem. Tehát te is csak a reklámban látsz gyereket.

Valóraváltógép 2014.02.09. 11:15:42

@fizetekmegegysort: "Tehát továbbra is várom a válaszod: hol a határ a "hasznos" és a "nemhasznos" nyomorék között jobberéknál?"

A határ ott van, hogy egy nyomorék képes-e hasznos és értékes, önálló életet élni.

Nem vagyok jobber. Kifejezetten baloldali és liberális értékrendem van, csak ésszel használom. :)

De ha már itt tartunk, te is elmagyarázhatnád nekem, milyen gondolkodási defekt kell ahhoz, hogy az évtizedeken át elhúzódó ágyhozkötött, elborult elmével való szenvedés és nyomorúság mellett kampányoltok. Mindezt a humanitás meg az emberi érzés nevében. :)

Valóraváltógép 2014.02.09. 11:18:16

... ha csak azt nem számoljuk, hogy szegény "halmozottan hátrányos" gyerek szülei (mondjuk ki, nyomorult, nincstelen aljaprolik) mégiscsak meg tudnak élni valamiből.

@fizetekmegegysort: Te mennyiért is dolgozol? Hasonlítsuk össze azzal, amit ők kapnak, ezért.
Nem kell leírni, csak úgy magadnak tedd meg.

Nos?

vega4 2014.02.09. 11:20:49

Bizonyára M. (vendég) azt is elmondta, a "nagyon-nagyon Kelet-Magyarországról", hogy minden boltban ki van téve egy gyűjtőüveg a gyermek képével és van benne pénz, mert sokan úgy gondolják, hogy segíteni kell ennek a nagyon rendes családnak nehéz helyzetükben.

Valóraváltógép 2014.02.09. 11:25:10

Továbbra is az a kérdésem, miért nem lehet csinálni egy pártot a rendes emberekért? Miért csak az ilyen szakadt, semmire nem jó aljanép fontos? Az ő szavazatukat lehet megvenni lecsókolbászért, vagy mi ebben a ráció?...

Mária 2014.02.09. 11:27:42

@fizetekmegegysort:

"egyébként szerinted annyira hülyék a szülők, hogy a kórházban baj esetén a nővérhívó helyett a más gyerekének mellkasát nyomkodják, ha nem értenek hozzá?!"

Nézd, fentebb valaki azzal szólított meg kommentben, hogy szerinte azért jó, ha a szülő bent alszik az ágyak között, mert ha kell, álmából felriadva elsősegélyt nyújthat.

Mire én azt a véleményemet írtam le, hogy a szülő inkább ne nyújtson elsősegélyt egy kórházban.

Itt kapcsolódtál be te a kommenteddel, hogy megpróbáld kiforgatni a szavaimat.

Tényleg igyál meg valamit inkább.

Mária 2014.02.09. 11:29:12

@fizetekmegegysort:

"egyébként szerinted annyira hülyék a szülők, hogy a kórházban baj esetén a nővérhívó helyett a más gyerekének mellkasát nyomkodják, ha nem értenek hozzá?!"

Nézd, fentebb valaki azzal szólított meg kommentben, hogy szerinte azért jó, ha a szülő bent alszik az ágyak között, mert ha kell, álmából felriadva elsősegélyt nyújthat.

Mire én azt a véleményemet írtam le, hogy a szülő inkább ne nyújtson elsősegélyt egy kórházban.

Itt kapcsolódtál be te a kommenteddel, hogy megpróbáld kiforgatni a szavaimat.

Tényleg igyál meg valamit inkább.

vega4 2014.02.09. 11:30:09

@Valóraváltógép: Szerintem a torkánál ragadtad meg a problémát. Így igaz. Ebben a rációnak a csíráját se keresd. Régi bölcsesség, hogy mindig az erősebb kutya ....

midnight coder 2014.02.09. 11:42:25

@fizetekmegegysort: Ezzel tökéletesen egyetértek, én igazából minden élsport állami támogatását tiltanám egész európában, sőt az egész világon. A standionépítéstől a csapatok, sportolók támogatásáig. Az élsport egy szórakoztatóipari tevékenység, kb. a valóságshowkkal egy kategóriában, innentől kezdve bűn rákölteni egyetlen adóforintot is. Csak a pénzkidobás sajnos mindkét oldalon egyként megtalálható volt, és naivitás azt hinni, hogy ha a szocik hatalomra kerülnek, ők végre jó helyre teszik majd a pénzt. Épkézláb harmadik erő pedig nemigen van.

fizetekmegegysort 2014.02.09. 11:48:30

@Valóraváltógép: nem kampányolok emellett. Sőt, apám halálát és fél évnyi haldoklását végignézve a racionális agyam azt mondja, tök igazad van. Azonban ha a 3 gyerekem közül bármelyikkel gond lenne, a végsőkig küzdenék érte. De pl a terhességben a 2.gyerektől kezdve (amikor már nem csak a mi életminőségünk a tét, hanem a tesóé is) fontos volt a hasbaszúrós genetika. Ilyen ez. A szülőség egy defekt.
És ha a kérdés úgy vetődik fel, hogy mire költsünk inkább, társadalmi szolidalitásra vagy stadionra - az előbbire fogok szavazni. Mindig.

P.Freddy 2014.02.09. 11:51:27

@Mária:

Aki Bajnai alatt 121-et fizetett, az Orbán rezsicsökkentő átkúrása után 137-et fizet.

121 kisebb mint 137.

Legalábbis a nem-fidesz szavazóknak:)

pOOOOpeye 2014.02.09. 11:59:30

A magyar futballistákat?? meg külföldön is úgy hirdetik hogy : Keveset futott-mint a használt autóknál.Ezeknek stadion? Magyar focit régóta nem nézek.Olyan mint ha lassított felvétel lenne. De ahogy írtam:lehet hogy a cikk nem valós,de a történet nagyon is az. Nagyon mérges tudok lenni ha kicsi gyerekekkel szemben intézkednek,és nem az Ő érdeküket nézik. De hát mindenki azt csinálja amiért fizetnek neki.

Valóraváltógép 2014.02.09. 12:07:28

@fizetekmégegysort: Szép, szép amit mondasz, csak éppen ennek semmi köze a társadalmi szolidaritáshoz. Ez az életképes társadalom nyírása, és a szociálisan hátrányos (bár ezt a kifejezést nem szeretem, mert túl szofisztikált, és a segghülye, segélyen nyomorgó proli sokkal jobban visszaadja, miről van szó... ha nem is annyi pc-n) rétegek ugyanabban az állapotban tartása, ahol vannak.
Végsősoron mindenkinek rossz, de a leginkább nekik. Jó megoldás nincs rájuk, de a "látszólag nyaljuk a seggüket, hogy szaporodjanak szépen csendesen, aztán majd lesz valami" a legrosszabbak közé tartozik.

A stadionépítés nem a miniszterelnök privát passziója, ez csak az ellenzék mániája. A GDP felhúzásához állami beruházások kellenek. Ha lófasz sincs, nincs mit kozmetikázni, ércsük? :)

2014.02.09. 12:15:10

@Mária: "Egyéb kérdés?"

Miért hazudsz?

eßemfaßom meg áll 2014.02.09. 12:35:26

@P.Freddy:
"Aki Bajnai alatt 121-et fizetett, az Orbán rezsicsökkentő átkúrása után 137-et fizet.

121 kisebb mint 137."

LOL

www.tigaz.hu/tajekoztatas/foldgaz-ara/tigaz-dso-terulet

TIGÁZ Zrt. 2013. november 01-től (miniszterelnök PatásOrbán) alkalmazandó – elosztói működési területenkénti bontásban meghatározott – egyetemes szolgáltatási árai:

A1) <20 m³/h gázmérővel rendelkező lakossági Alapdíjak (éves) 9 840 2,901Ft/MJ

www.tigaz.hu/tajekoztatas/foldgaz-ara/korabbi-arvaltozasok

2010. április 1-től (miniszterelnök neve: Bajnai a Hős) érvényes egyetemes szolgáltatói árak

A) <20 m3/h gázmérővel rendelkezők Alapdíjak (éves) 12 000 2,948 Ft/MJ

vega4 2014.02.09. 12:35:51

Mondjuk Mónikát (vendég) ismerve tényleg nagyon nehéz lehet a Dunántúl után itt neki a "nagyon-nagyon Kelet-Magyarországon". A munkáit látva szerintem egy művész, rengeteg ötlettel. Sajnálkozom amiatt, hogy ilyen osztály jutott neki. (Ez van, nem tudsz mit csinálni.)

vega4 2014.02.09. 12:40:49

@vega4: Mondjuk azért az vigasztal, hogy ez a "nagyon-nagyon kelet-magyarországi" nyelvjárás a magyar irodalmi nyelv jelenleg.

hudakjanos 2014.02.09. 12:46:27

További egy-két gondolat, a hozzászólások elolvasása után.

Először is, bár gondolom sokaknak teljesen mindegy, de a Párbeszéd Magyarországért politikusaként írom ezt a blogot.

Aki figyelmesen olvasta a bejegyzést, észrevette, hogy egy mondatot sem írtam a 2010 előtti állapotokról. Tehát nem állítottam, hogy korábban minden rendben volt, pusztán felhívtam a figyelmet egy jelenségre, és ezen keresztül kritikát fogalmaztam meg a Fidesz kormány priorizálásával kapcsolatban.

Úgy vélem, a korábbi kormányok alatt is voltak hiányosságok, akkor is rengeteg pénz folyt el felesleges dolgokra, és sok dologgal nem értettem egyet. A különbség csak annyi, hogy akkor még nem vállaltam közéleti szerepet, így a véleményemet nem tártam a nyilvánosság elé.

Egyébként, ha túl tudjuk tenni magunkat az elmúltnyolcévezésen, akkor el lehet kezdeni vitatkozni azon, hogy jogos-e a cikk felvetése, szükség van-e arra a társadalom szerint, hogy egy beteg gyermek szülője a lehető legtöbb időd tudjon mellette tölteni a kórházban és ehhez milyen elhelyezést illene biztosítani. Nem írtam olyat, hogy a szülőnek teljes ellátást kellene adni, pusztán az elhelyezést firtattam. Azt sem vitatom, hogy nem feltétlenül ez az egészségügy legnagyobb problémája, hiszen itt a kommentekben is felmerült sok más hiányosság. Úgy gondolom viszont, hogy ezekről a kérdésekről kellene valós párbeszédet folytatni, de ez hiányzik.

Egy ember, vagy esetleg néhány eldönti, hogy tízmilliárdokért stadionokat épít az ország vagy több ezer milliárdért atomerőművet és kész. Ez az, amivel én személy szerint nem értek egyet.

Valóraváltógép 2014.02.09. 12:56:24

@hudakjanos: Valóban teljesen mindegy, bár némileg világosabbá tetted, mit értenenek az alatt, hogy ebbe az évben a fidesznek az ellenzék nyeri majd meg a válaztásokat. :)

Te figyelj már, ti azzal hencegtek, hogy tanultabbak vagytok az átlagnál (és főleg a fideszeseknél); valakit, akit tanultabb, nem tudnál ott megkérdezni, hogy vajon miért építenek ennyi stadiont? (amúgy nem olyan sok az).

"Egy ember, vagy esetleg néhány eldönti, hogy tízmilliárdokért stadionokat épít az ország vagy több ezer milliárdért atomerőművet és kész."

Miért van olyan érzésem, hogy ezzel is csak az a problémád, hogy nem te vagy az az ember....

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:00:46

Ha már úgyis itt vagy, elmesélhetnéd, mikor voltál utoljára nagyonkeletmagyarországon. :)
Meg hogy kinek az agyában született meg ez a kifejezés... ugyanis nagyonkeletmagyarország semmivel nem néz ki leprábban, mint buda egyes elitnek titulált kerületei.

Viszont azzal, hogy ezt plántáljátok a köztudatba, nem keveset ártotok az ott élőknek.

hudakjanos 2014.02.09. 13:00:51

További egy-két gondolat a hozzászólások olvasása után.

Első, bár gondolom, hogy sokaknak ez nem túl lényeges, de a Párbeszéd Magyarországért politikusaként írom ezt a blogot.

Másrészt, aki figyelmesen olvasta bejegyzést, észrevette, hogy említést sem tettem a 2010 előtti állapotokról. Tehát nem állítottam, hogy korábban minden rendben volt az egészségügyben, pusztán felhívtam a figyelmet egy jelenségre, és annak kapcsán a Fidesz kormány prioritási sorrendjét kritizáltam.

Egyébként úgy vélem 2010 előtt is bőven volt hiányosság e tekintetben és akkor is rengeteg pénz folyt el feleslegesen. Viszont akkor még nem vállaltam közéleti szerepet, ezért az elégedetlenségemet nem tártam a nyilvánosság elé.

Azt gondolom, hogy ha túl tudunk lépni az elmúltnyolcévezésen, akkor el lehet kezdeni vitatkozni azon, hogy a cikknek egyébként igaza van-e. Vajon jogos-e az igény a társadalom szerint, hogy egy beteg gyermek szülője a lehető legtöbb időt tölthessen mellette a kórházban és ehhez milyen elhelyezést illene biztosítani. Egyébként az ellátás kérdése sem szerepelt a posztban. Azt sem vitatom, hogy talán nem ez az egészségügy legnagyobb problémája, hiszen a kommentekben is felmerült sok más súlyos probléma. Viszont azt gondolom, hogy ezekről a kérdésekről széles körű társadalmi vitát kellene folytatni, mielőtt egy ember vagy esetleg néhány eldönti, hogy azokat a bizonyos tízmilliárdokat stadionokra költse az ország, a paski bővítésről már nem is beszélve. Ma ez nem így van és ezzel nem értek egyet.

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:01:41

No? Rögtönöztem neked egy társadalmi párbeszédet... Szerezz jó pontokat, használd ki. :D

eßemfaßom meg áll 2014.02.09. 13:01:51

@hudakjanos: "de a Párbeszéd Magyarországért politikusaként írom ezt a blogot."

és szépen összebútoroztál azokkal akik alatt "nem állítottam, hogy korábban minden rendben volt" és "a korábbi kormányok alatt is voltak hiányosságok, akkor is rengeteg pénz folyt el felesleges dolgokra, és sok dologgal nem értettem egyet"

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:02:31

A vágólap csodái, mi? Idáig jó. :)

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:04:07

@eßemfaßom meg áll: Amúgy nem ezek vannak oda a buzikért? Vagy az egy másik?
Ezekkel a Júdeai Népfront típusú pártocskákkal sosem lehet óvatos az ember.

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:04:54

Hudák Úr, Ön tehetségtelen.

hudakjanos 2014.02.09. 13:05:22

@Valóraváltógép:
Szerintem technikai lehet a probléma, nem moderáltam ki hozzászólást. Melyik komment volt?

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:05:28

(vagy ilyen sokáig pisil.)

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:06:08

@hudakjanos: Az volt, közben megoldódott. Elnézést a feltételezésért. :)

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:22:48

Azért a többi kérdésemre választ várok ám.

Miért nem a tisztességes emberekkel foglalkoztok?

Miért kell kelet-magyarországot még jobban lehúzni, és mit gondolsz, mennyit ártasz ezzel az ott élőknek? Nem az agydaganatos segélyescigóknak, hanem a rendeseknek?
Vagy erre nem gondoltál? Politikus akarsz lenni bakker, hát miért nem?

Miért fáj neked a stadion meg az olcsó áram? Vagy minden mindegy, csak a kormányra lehessen kígyót-békát kiabálni?

Stb.

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:28:47

"Úgy látjuk, hogy az ország nyugodt, hiteles, párbeszédre kész és felelős politikára vágyik, amely az ész, és nem az erőszak nyelvén beszél, "

Én arra. Szóval csak a fidesz.

eßemfaßom meg áll 2014.02.09. 13:36:20

@blog
"Hudák János blogja

Úgy látjuk, hogy az ország nyugodt, hiteles, párbeszédre kész és felelős politikára vágyik, amely az ész, és nem az erőszak nyelvén beszél, amely meggyőzni, és nem legyőzni akarja a többi felet"

index.hu/belfold/2014/02/09/sandorpal/

"Aktivistáink elfoglalták a Sándor-palota erkélyét és, ahogy fogalmaztak: „megőrzésre” magukhoz vették a magyar és az uniós zászlót – közölte Facebook-oldalán a Párbeszéd Magyarországért (PM) nem sokkal dél előtt."

vega4 2014.02.09. 13:37:47

@Valóraváltógép: Igazad van tényleg cigány család. De nagyon rendesek. Bár mindegyik ilyen lenne.

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:38:12

Hudák úr nem kommunikál... picsogunk, picsogunk, de érdemi válaszaink nincsenek. Vagy nem méltatja a nép egyszerű fiát ilyesmire?
Akkor miért ír kommentelhető blogot? Megannyi kérdés.

De egyik sem a felelős vagy hiteles politika előjele. :)

Valóraváltógép 2014.02.09. 13:39:15

@vega4: Akkor miért nem lép a CKÖ? Még kampányfogásnak is jól jönne... ilyen mafla ellenzékünk ősidők óta nem volt. :(

vega4 2014.02.09. 13:58:57

Nos. Elkezdtem gondolkodni ezzel a hülye agyammal, pedig infinitézimális agyvelő van csak benne.
"nagyon-nagyon Kelet-Magyarország"
Mi jött keletről? Hunok, tatárok, magyar törzsek, H1n1, selyem, porcelán, tea, gáz, kőolaj, cigányok e.t.c
Mi jött nyugatról? Spanyolnátha, Habsburgok, világválság, dohány, gyarmatok, Fed, e.t.c

hudakjanos 2014.02.09. 14:11:01

Köszönöm a türelmet, sajnos mással is kell foglalkoznom, nem tudok folyamatosan a kommentekre válaszolni.

A megfogalmazással földrajzilag próbáltam csak behatárolni a területet, mivel egészen a határszélről származik a történet. Ha hatásvadásznak tűnt, elfogadom a kritikát.

Az összebútorozást illetően van egy olyan kényszerhelyzet, hogy ha elégedetlenek vagyunk a Fidesz kormányzásával, csak úgy lehet esély a leváltásukra, hogy más pártokkal összefogunk. Mindig hangsúlyozzuk, hogy nem a 2010 előtti viszonyok visszaállítása a célunk. Hiszünk abban, hogy képesek vagyunk változást elérni a politikai berendezkedésben és ezzel az ország hasznára válni, még akkor is, ha ehhez együtt kell működni a többi párttal. Lehet, hogy nem lesz igazunk és elbukunk, de legalább megpróbálunk tenni valamit.

Nem az a gondom, hogy nem mi döntünk ezekről a tízmilliárdokról, hanem az, hogy úgy költik el ezeket, hogy közben más, szerintem fontosabb társadalmi problémákat nem oldanak meg.

vega4 2014.02.09. 14:16:34

@hudakjanos: Gúnyhatár lesz az. Őseink nem a Szent- Bernát hegyi hágón át érkeztek ide, hanem a Vereckein. Voltál már ott? Én igen.

hudakjanos 2014.02.09. 14:17:49

Ez egy 2013 augusztus 11-ei cikk, amiben valós és nem valós állítások vegyesen szerepelnek.

Mária 2014.02.09. 14:19:21

@eßemfaßom meg áll:

Ütném őket szívlapáttal, ha hozzám másznának be, az egyszer biztos.

vega4 2014.02.09. 14:26:07

Nos így ránézésre 20 év szigorított.

csepel.info/?p=28383

vega4 2014.02.09. 14:31:51

Ja már emlékszem. Csepel az egy sziget a Duna folyóban, megvan vagy 70 km. Valami magyar vitézről kapta a nevét ha jól tudom. Persze az nagyon-nagyon Közép-Magyarországon van.

vega4 2014.02.09. 14:36:08

A Dezsőre gondoltam. Bocs!

vega4 2014.02.09. 14:41:04

@hudakjanos: Egészen pontosan határőr nagyközség a titulusa.

vega4 2014.02.09. 14:50:57

Csak úgy eszembe jutott egy dal: "Vörös Csepel vezesd a harcot, április 4 Te meg felelj neki."
:-))) Ruhagyárak?

vega4 2014.02.09. 15:33:23

Eközben "nagyon-nagyon Közép-Magyarországon":

index.hu/belfold/2014/02/09/sandorpal/

Valóraváltógép 2014.02.09. 18:45:32

@hudakjanos: Mi nem vagyunk elégedetlenek a fidesz kormányzással. TE vagy elégedetlen vele, és te is csak azért, mert nem te csinálod.
Tudod, amiből téged kihagynak, azt nevezik korrupciónak. ;)

P.Freddy 2014.02.09. 20:02:54

@eßemfaßom meg áll:

Amit most idecitáltál, aszerint 2010 óta gyakorlatilag NEM VÁLTOZOTT a gáz ára.

Mekérdezném:

Holafaszban van a

- világpiaci 20% scökkenés?
- az állítólagos "rezsicsökkentés"?
- az állítólagos "jobban járunk" offshore gázbiznisz?

Csak nem ellopták Fideszes csávók maguknak, haveroknak, lányuknak, vejüknek???

De, igen. Kurvára ellopták. Szavazz a Tolvajokra, Fidesz-szavazó.

vega4 2014.02.09. 23:20:34

"Nem vagy te cigány Fredo."
(keresztapa 2.)

eßemfaßom meg áll 2014.02.10. 01:09:35

@P.Freddy: az előbb még volt képed idehazudni, hogy drágább, most meg arról rinyálsz, hogy nem eléggé olcsóbb mint bajnai alatt? Rinocéroszbőrt céges juttatásként telepitenek az arcra nálatok?
süti beállítások módosítása
https://www.facebook.com/hudakjanos.politikus